close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אם בא לכם תה מאטה תל אביב היא המקום לרכוש בו את הערכה הראשונה שלכם!

מערכת שורשיח שבט, תשפב20/01/2022

מי שמעוניין לשחזר את החוויה עם תה מאטה תל אביב תהיה מקום מעולה להתחיל בו את החיפושים אחר תערובת איכותית וכלי הגשה מיוחדים

תגיות:
עברו כמה שנים מאז הטיול הגדול בדרום אמריקה, והכל כבר מרגיש די מעומעם, רק ההרגשה המדהימה מהחוויות הבלתי נשכחות, נותרה אתכם. זה, והטעם המיוחד של המאטה שנחשפתם אליו בפעם הראשונה. כיום, עבור מי שמעוניין לשחזר את החוויה עם תה מאטה תל אביב תהיה מקום מעולה להתחיל בו את החיפושים אחר תערובת איכותית וכלי הגשה מיוחדים, מכיוון שזה רק הגיוני שבעיר הגדולה בישראל יהיה קל יותר למצוא מוצרים 'אקזוטיים' כאלה.

עבור חידוש מלאי מאטה תל אביב היא המקום הנכון לקנות את כל מה שצריך
כעת כשידוע שאם מחפשים מאטה תל אביב כנראה תעזור למצוא אותו,
הגיע הזמן להרחיב מעט על התה עצמו. ובכן, המאטה מופק מעליו של עץ הגדל באזורים טרופיים באמריקה הדרומית; ארגנטינה, פרגוואי, ברזיל ואורוגוואי. העלים עוברים תהליך של ייבוש ולאחר מכן הם מוכנים להפוך לחליטה שהיא חלק בלתי נפרד מההווי החברתי והיום יומי של מאות אלפי אנשים בכל רחבי העולם. הנה כמה עובדות חשובות לגביו:
• איך שותים? – ערכת מאטה מורכבת קודם כל מהחליטה המדוברת, מכוס מיוחדת וקש מיוחד אפילו יותר. ניתן למצוא כוסות וקשים במגוון כמעט אין סופי של עיצובים, כך שכל אחד יכול ליהנות מצריכת המשקה המעולה גם בסטייל האישי שלו. הקש עשוי מתכת ונקרא Bombilla ויש לו מסננת בקצה בכדי למנוע מהעלים היבשים להפריע לשתייה. הכלי שממנו שותים נקרא גם הוא מאטה ולרוב הוא עשוי מדלעת חלולה או עור מעובד.
• הכנת המשקה – ממלאים שלושת-רבעי הכלי בעלים יבשים, ומוסיפים מים חמים בטמפרטורה של בין 70 ל-80 מעלות. חלק מהכיף הוא שאפשר למלא שוב ושוב את הכוס במים וליהנות מהמשקה לאורך שעות. לא תופתעו בוודאי לשמוע שזו אחת הסיבות ששותים אותו בכמויות גדולות ברחבי דרום אמריקה – צורכים נוזלים ושומרים על הבריאות בקלות רבה וזה כל כך כיף!
• וכשהטעם נעלם? – מובן שאחרי כמה סבבים הטעם החזק יתחיל להיעלם. ובכן, הנה טיפ למתקדמים; השאירו תלולית קטנה של עלים שתבצבץ מעל המשקה ותישאר יבשה. כשהטעם של העלים בתחתית ידעך, פשוט ערבבו שוב ותהנו מסבב נוסף של טעמים מדהימים מפוצצים ביתרונות בריאותיים!
• והטעם? – נהוג לשתות את המאטה כפי שהיא, כשהטעם המר נרכש כך אומרים. עם זאת, גם בדרום אמריקה ישנם כאלו שמוסיפים סוכר לכוס התה שלהם, ואפילו חלב מתוק בכדי ליהנות מטעם מר פחות. עשו מה שמרגיש לכם טוב!

אז איפה קונים?
עכשיו כשגם אתם רוצים להצטרף לחגיגה ולרכוש מאטה תל אביב מחכה לכם עם מגוון של חנויות שמציעות חליטות שונות, וסטים מפוארים בעיצובים מרהיבים. אנחנו ממליצים להתחיל בקטן – עם סט פשוט יחסית וכמות לא גדולה מידי של חליטה. זכרו שזהו טעם שלא יצא לכם לנסות מעולם, ולכן עדיף להתנסות בו בפעם הראשונה בכמות לא גדולה ובסט לא יקר מידי.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה